2017. július 14., péntek

20 év















20 év - atyaég!

Nem. Nem gondoltam volna azon az estén, hogy 20 év múlva itt tartunk...
Emlékszem a mosolyodra, ahogy megálltál mellettem. A szívem a torkomban dobogott és nem értettem, mit akarhatsz tőlem...

20 év.

Ha meglátlak vagy feltűnik a neved a telefonomon még most is ugyanazt érzem. Össze-vissza ver a szívem és pillangók repdesnek a gyomromban.

20 év.

Hullámvasút.
Egyszer fent. Máskor lent. Az utóbbi időben inkább lent. Kimondatlan szavak. Megválaszolatlan kérdések. Bizalom es kétkedés. Félelem és harag. Hallgatás és beszélgetés. Ölelés és elutasítás. Csók es közöny. Szex és szerelem. Közel és mégis olyan távol.

20 év.

Kell ez nekem?

Kellesz nekem?

Most épp megint nem kellek Neked...

2 megjegyzés:

  1. Ajándék a húsz éves évfordulóra :-)
    https://youtu.be/wk4q4OeQT2M

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Ismerem. Takáts Tamás is énekelte az Eastben. :-)
    Én azt a verziót ismertem. Eddig.

    VálaszTörlés