2016. augusztus 4., csütörtök

itt vagyunk

Tudom persze, hogy ez mind érted, értem és értünk történt. Tudom, hogy odafent erre szerződtünk egymással. Tudom, hogy az idő, a tér és a test csak itt zár börtönbe minket. De azt is tudom, hogy pont az idő, a tér és a test kell ahhoz, hogy ezeket az érzéseket megélhessük. Noha valahol vigasztal a tudat, hogy még rengeteg lehetőségünk lesz találkozni, és a lelkeink valójában bármikor képesek kapcsolódni, azért mégis jó lenne kihasználni mindazt a jót, amit ez a világ rejt. Az érintések, ölelések, csókok, pillantások és szavak erejét.

21 megjegyzés:

  1. Ez szuper.. :-) nem is tudok mást mondani.. szuper..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Voltam olyan barom, hogy ráírtam... persze nem válaszolt.
      :'(

      Törlés
    2. ezt sokszor érzem én is: leírok valamit, ami okoskodásnak tűnik utólag, agyalok, hogy úgy érti -e ahogy én.. az odaadást, az alázatot ebben az egós világban gyengeségnek tartjuk, és éljük meg.. az az igazán menő jellem, aki nem mutatja ki az érzéseit, aki nagyon kemény, aki mindig az oda találó dolgot mondja, teszi.. ezt is sugallja minden (média, filmek stb..) baromnak tartod magad, akkor én is az vagyok.. még sokat kell tanulnunk mindketten az el- és megengedést..
      Egy kis stori: nemrég voltam az Everness -en, (esetleg voltál?) ahol láttam egy hatvanas embert, mezítláb, fura mosolyal az arcán, egy táblával a nyakában, valami olyasmivel, hogy lehet őt szeretni.. azon gondolkoztam, hogy számomra ez az igazi elengedése a dolgoknak (még egy ilyen fesztiválon is), és a beírásod kapcsán merült fel, hogy ő, akkor baromnak érezte magát? bizonyára nem..

      Törlés
    3. Nem voltam az Evernessen. Milyen volt?

      Törlés
    4. Everness.. nekem tetszett, jó volt.. mindenképp javaslom, habár a testvérem azt mondta, hogy nagyon "kinőtte" azt a kezdeti kis, családias hangulatát. Érezni lehetett, hogy sok jó ember gyűlt össze, mindenki akivel találkoztam nyitott volt, a szemembe nézett, és mosolygott anélkül, hogy oka lett volna rá.. és ez természetesen és kölcsönösen működött..Jó előadások, jó zene, és ami nagyon tetszett (azelőtt nem is hallottam róla), a hangfürdő, hangtálak..

      Törlés
    5. Szeptemberben is lesz...
      Én még sosem voltam. Igazából nem is szeretem az ilyen össznépi szeánszokat. Félre ne értsd.
      Családállításon voltál már?
      Én most erősen gondolkozom, hogy el kéne mennem egy előző életes utaztatásra. Azt gondolom, hogy talán megértenék dolgokat és könnyebb lenne elengednem őt...

      Törlés
  2. Köszi.
    Most megint szarabbul vagyok. Rengeteget gondolok rá. Szeretném látni...

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. A hétvégén nem voltam gépközelben, de sokszor eszembe jutott ez a kis írásod..annyira igaz, hogy az már fáj.. lehet, hogy ezt valamikor megértjük, lehet, hogy felismerjük, hogy hát igen, ez ezért történt, de most most van, én most akarom egy kicsit ezt az érzést..és nem a fájdalmat, az ölelést.
    Nem tudok tanácsot adni.. én azzal próbálkoztam, hogy kinevet, hogy nehezére esik tartani a kapcsolatot velem, próbáltam összegyűjteni azokat a vélt vagy valós sérelmeket amiket okozott, hogy jobban el tudjam viselni a hiányát, egy rövid ideig segített, hogy utána még erősebben törjön rám.. ha megengedtem, átengedtem magamon az érzést, akkor abban majd belepusztultam.. valahogy csak túl kell élni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De hogy éled túl? Ha egyedül lennék, sokkal egyszerűbb lenne ringatni magam az önsajnálatba. Ha az embernek fájdalma van, két dolog segít: a csend és a magány.
      Na pont ez az, ami kivitelezhetetlen. Felveszed a maszkot és éled az életet. Közben meg majd beledöglesz...

      Törlés
    2. Nem tudom mitől függ: a hangulatomtól, az időjárástól vagy a hold állásától... de mindig másképp érzek.
      Van, hogy csak a jó dolgok jutnak eszembe és megerősítem magam, hogy valójában ő is szeret, csak tiszteletben tartja a döntésem (hisz családom van). Máskor azon agyalok, hogy szeret és magát védi, hisz neki is megalázó lenne egy szeretői státusz (ezt hét éve mondta is).
      Rosszabb napokon meg azt gondolom, hogy csak játék vagyok/voltam az unalmas óráiban és nem jelentek semmit neki...
      Nehéz.

      Törlés
  5. Ezek a hullámzások a legnehezebbek.. hogyan élem túl? igyekszem elfoglalni magam..ha nagyon nem vagyok jól, akkor felülök a biciklire és kihajtom magamból..:-) írtam, hogy nem tudok tanácsot adni.:-) mindenkinek más, de nekem a magány rosszabb, mélyebbre megyek egyedül..ez az elmejáték nálam is működik: miért nem jelentkezik, miért nem ír.. és akkor gyártok egy széles skálájú lehetőséghalmazt a nem ér rá -tól, a nem is akar írni -ig.

    Ne haragudj, a tegnapelőtt a következő sajátos problémám jött elő.. nagyjából ketten levelezünk, lehet még olvasók.. ha valamelyik "részemről érintett" idetalál, itt egyértelműen azonosíthat, amit én nem szeretnék..reménykedem, hogy megérted.. tudunk erre valami megoldást?

    VálaszTörlés
  6. lehetséges.. bár olyan jó ez a blog.. van számomra egy bája, hogy végignézem a beírásokat, és a válaszokat, egy levelezéssel ez elveszik.. a másik kis problémám (tudom, nem vagyok könnyű eset :-) ha megengeded, habár úgy érzem, hogy valahol fent kötöttünk egy ilyen egyességet, ha egyáltalán nem ismerjük egymást sokkal tárgyilagosabbak tudunk lenni..a levelezés sokkal személyesebb..(nem tudom, hogy egyetértesz, remélem nem bántó) esetleg nem tudod beállítani, hogy a tartalmak megtekintéséhez regisztrálni kelljen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El tudom rejteni a megjegyzéseket, de akkor senki sem látja.
      A megjegyzés hozzáadását köthetem regisztrációhoz, de azt nem szeretik azok, akik anonimitásra vágynak.
      Tehetem az egész blogot meghívásossá, de kit hívnék meg?

      Törlés
  7. Nem akarom bonyolítani a dolgot, maradjunk így.. lehet, hogy esetenként írok neked.. jó?.. esetleg reagálok is, amit ide (nyilvánosan) nem akarok leírni.. nem gond?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze. Bárhogy jó. A mailt ritkán nézem, arra lassabban reagálok.
      Bárhol írsz, örömet szerez.

      Törlés
  8. :-)
    műszaki ember vagyok, nem erősségem a fogalmazás.. egyet kérlek mindig vegyél figyelembe.. igyekszem a megfelelő tapintatra, de ha néha nem sikerül, az ebből eredhet..és próbálok mindig objektív és őszinte maradni, lehet, hogy néha nem kellemes, de mindig jóindulatú.. :-) meg egyszer örülök, hogy itt vagyok.

    VálaszTörlés
  9. és ezzel a beírással nem tudok betelni..:-) olyan jó újra és újra elolvasni.

    VálaszTörlés
  10. műszaki ember vagyok.. milyen jó kis sztereotípia.. hogy egyáltalán "műszaki ember" vagyok az is, és csak ráadás, hogy nem tudok fogalmazni.. mikor, és egyáltalán el fogom -e tudni engedni ezeket a dolgokat..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos okkal van ez a helyzet az életünkben. Nem is biztos, hogy a mi tanulásunk a cél. Lehet Ő tanul vmit általunk.

      Törlés