2016. július 19., kedd

Kutya














A napokban olvastam és eléggé szíven ütött. Több mint találó:
"Olyan vagy, mint azok a kutyák, rosszul bánnak velük, nem kellenek senkinek egész életükben, beléjük rúghatsz újra és újra, de mégis visszajönnek hozzád, törleszkednek, csóválják a farkukat. Könyörögnek. Remélik, hogy ezúttal más lesz, ezúttal majd jól csinálnak valamit, és szeretni fogod őket."(Paula Hawkins: A lány a vonaton)
Valahogy magamra ismertem. Egy nevetséges, hülye kutya lettem...

7 megjegyzés:

  1. Szereted -e magadat? mit gondolsz magadról, ha éppen szenvedsz?
    Együtt tudok érezni veled, ha igazán kínozni akarom magam, akkor ezt gondolom, hogy kinevet, kineveti az érzéseimet, a gondolataimat, leveleimet.. de ha bizonyosságot kapnék erről, elengedném..lehet, hogy belepusztulnék, de engedném..a válaszai nem erre utalnak (néha úgy gondolom, hogy sajnos)
    mások vagyunk, másként érzünk :-) de ez így van jól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha azt mondom, ebben a történetben én vagyok a legfontosabb, akkor könnyen rámsütik az önző jelzőt. Ő meg aztán különösen könnyen dobálózott hasonló jelzőkkel.
      Az elmúlt napokban történt néhány olyan dolog, ami nemhogy az elengedést, sokkal inkább a drasztikus kiégetést érleli bennem...
      Jobb lesz így mindenkinek...

      Törlés
  2. Pedig te is fontos vagy és én is.. legyen meg az egészséges önzőség, különben feladjuk magunkat, és annak nincs értelme..ne legyél, és én sem leszek nevetséges kutya, bár sokszor úgy gondoljuk, hogy ez a megfelelő út.. történnek ezek a dolgok, tapasztalások, és azt mondod, hogy ez most rossz.. ha ennyire, akkor már értékeid pazarlása..
    milyen könnyű másnak tanácsot adni..:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most én is ezt érzem. Lehet, csak az egom vagy a büszkeségem beszél belőlem, de vmi megtört bennem.

      Engedem, hadd menjen. Szaladjon kifelé belőlem...

      Törlés
  3. Szia, és hogy megy? Szalad kifelé belőled?
    Írtam, hogy írtam a lánynak, hogy csak akkor írjon, ha neki szüksége van rá, és rám ne legyen tekintettel.. el akarom engedni, mert nincs értelme ennek a ragaszkodásnak.. azt hiszem, hogy az érzésre van szükségem, hogy figyel rám.. pár napja, és érdekes, felerősödött a hiány érzés.. tudni akarom mit gondol, hogy mi van vele.. ez olyan mint az alkohol.. elvonási tüneteim vannak..
    Nem esik szét a blog -od.. mindig írok valahová, és a végén nem tudom, hogy már leírtam -e valamit.. vagy csak akartam..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz. Vannak napok, amikor legszivesebben ráírnék, de tudom, hogy semmi értelme.
      Azt írta, soga többé.
      A soha irtó hosszú idő...

      Törlés
  4. Azt hiszem a helyzetről mégsem a kutya tehet... Ő csak szimplán szeret és bízik. Mindenek ellenére.
    Aki rúg, az elfelejtett szeretni. Vagy elfelejtette mit jelent vkit megszelidíteni...

    VálaszTörlés