2016. július 26., kedd

Most már tudom


Most már tudom… Tudom, hogy amit gondolsz rólam, annak nem sok köze van hozzám. Van a fejedben valami rólam, ami nem én vagyok. Múltkor egy barátom azt mondta, hogy azért nincsen azzal, akit szeret, mert nem tudja megadni neki azt a szenvedést, amire a másiknak szüksége van. Te tökéletesen megadtad nekem. Mert semmi mást nem tettem, “csak” szeretlek, csak őszinte vagyok, elfogadlak minden bűnöddel, a történeteiddel. Voltak önfeledt, boldog pillanataink. Az együttléteink szenvedélye, a világmegváltó beszélgetéseink. Aztán egyik pillanatról a másikra eltűntél. Megint. Én pedig ismét azon gondolkodtam, hogy hol is rontottam el? Mit játszok újra és újra? Mi is történik? A tények szintjén az, hogy Találkozunk, jó nekünk együtt nagyon, elindul valami szép, aztán történik veled valami, ami az egész létezésedet fenyegeti, nem engedsz oda, nem beszélsz velem erről, nem hagyod, hogy segítsek, közben megszületik benned valami rólam, ellenséggé válok, de még csak meg sem védhetem magamat, mert csak a következményeit szenvedem el. Tehetetlen vagyok. (Hellinger terápia)

10 megjegyzés:

  1. Kérdezhetek, személyeskedhetek egy keveset? Van akivel beszélj erről? Le lehet írni dolgokat, de szerintem szükség van beszélgetésre.. ezt ma tapasztaltam egy telefonbeszélgetés erejéig, amikor az egyik angyalommal tudtam beszélni. A közvetlen környezetembe én nem tudok kivel beszélni erről..
    Gyakran találkoztok személyesen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Nem találkozunk gyakran. Idén 2x. Azelőtt közel 7 éven át (a véletlenül láttuk egymást távolról eseteket leszámítva - de olyankor is jellemzően csak én vettem észre) egyáltalán nem.
      És nincs kivel beszélnem erről...

      Törlés
  2. Köszönöm...és ezért született ez a blog. olvasgattam elölről, megijeszt, hogy ilyen hosszú ideig tud ez tartani..Valahol volt egy személyesebb bejegyzés valaki aki megijedt, vele találkozol.. ő sincs már..? vagy ő, ő..az utolsó mondatot háromszor töröltem ki, remélem nem veszed tolakodásnak..beszélgetünk..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh. Ezt most nem értem... Azt hiszem ő sosem írt ide. Csak 1x egy barátnőm.

      Törlés
  3. értem.. pedig kell(ene) valaki, aki kívülről látja az egészet, és tud segíteni.. legalább is így gondolom.. írtam, hogy van egy segítő, akivel mindenfélét levelezünk, többek között közös ismerősünk a lány is.. minap sajnos rosszul fogalmaztam, és belesodródtunk, egy mit érzek iránta helyzetbe.. nagyon rossz volt elmondani neki, hogy csak mély barátságot, még akkor is, ha tudom, hogy ő ezeken a dilemmákon már túl van.. tisztáztunk némileg a helyzetet, de maradt egy kis rossz érzés..
    vele (is) szoktam beszélni erről az érzésről, nagyon jókat mond, nagyon segít, de elég kategorikus abban, hogy döntenem kell, ezt az egészet le kellene zárnom.
    Nehéz ügy, mert mást mond az eszem, és mást a szívem, és egyébként is nehezen döntök..
    Mostanában nem írsz..:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem írok, mert ez mostanában egy belső történet. Csak önmagamat tudnám ismételni. Ráadásul sokszor úgy érzem, minél többet foglalkozom vele és minél többet adok ki az érzéseimből itt, annál jobban belehergelem magam.
      Meg kell nyugodnom és el kell távolodnom tőle. Nem lehet egy élet kint és egy élet bent. Ami odakint van, az az IGAZI életem.
      Túl sok időt, energiát és érzelmet fektettem valamibe, ami talán sosem létezett...

      Törlés
    2. Egyébként meg azt gondolom, hogy ezeket az érzéseket és energiákat, amiket megélünk, lehet hasznosítani. Tovább vinni a kapcsolatba, ami valós. Neked is a házasságodba.

      Törlés
  4. Így utólag mondhatnánk, hogy pazaroltál, de azt is, hogy ezt megélted, amit meg kellett élned, ezt, hogy vele találkoztál, és általa amit megéltél, már mielőtt lejöttél elfogadtad.. Lehetne úgy is élni, hogy azt mondjuk, hogy minden ami történik, énértem, az én fejlődésemért történik.. mind egy alapos izomláz: kellemetlen, de azért van, hogy jobb legyen a kondíció.
    hogy hogyan lehet bevinni ezeket a tapasztalásokat a jelenlegi kapcsolatunkban: a szembeötlő része nem kellemes.. egy 20 éves házasságban megjelenik ha képletesen is egy harmadik.. ezen túl, valószínű, hogy többek leszünk, több érzést tudunk belevinni..remélem.

    VálaszTörlés