2020. július 14., kedd

Július 14.

"Elhatároztam hogy megtanulok nélküled élni.
Ahogy Tőled láttam, ahogy Tőled tanultam.
Elhatároztam hogy másképp, máshogy...
Hogy nem gondolok Rád.
Hogy megelégszem a jóval a megbízhatóval, a tűz, a szenvedély, a szerelem helyett.
Ahogy Tőled láttam, ahogy Tőled tanultam.
Elhatároztam, hogy nem fáj tovább.
Hogy nem gondolok Rád.
Hiszen eddig csak Kerestem a szépet, kerestem az álmokat, a vágyakat...
s Mindig ott ahol nem adták, ahol nem értékeltek, ahol ellöktek, ahol túl sok, vagy épp túl kevés voltam, de semmiképp nem voltam elég.
Elhatároztam.
Megbeszéltem a szivemmel. Meggyőztem az eszemmel.

De a szívem megcsalt. Becsapott. Elhagyott. Elárult.
Pont, mint Te.
Nem értett. Nem figyelt. Nem látott.
Pont, mint Te.
Kértem, könyörögtem, hogy ne érezzen.
Ne figyeljen.
Ne álmodozzon.
Ne szeressen.
Pont úgy, mint Te.

De bármit teszek.
A szívem nem enged. Erősebb.
Minden kicsit elhagyott, gyenge pillanatban, lesben áll.
Minden csendben.
Minden szép, vagy épp szomorú pillanatban...
újra dobban. Újra lobban. Újra ég.
Újra és azóta is érez.
Szeret. Téged.
Még mindig.
És ez döbbentett rá.
Ez, pont ez, ébresztett rá.
Ha Te meg tudtad tenni,
Az nem azt jelenti, hogy erősebb vagy. Hogy neked más. Hogy neked jobban fájt.
Nem.
Mert erőm Tőled van. A vérem belőled fakad. Az akaratom a Tiéd edzette.
Szerelmem Tiédben olvadt fel.
Nem.

Ez csak egyet jelent.
Hogy szíved szívem sose érezte úgy, mint én.... nem hitte, s Nem érezte, amit én.
Hát mondd az enyém vagy a Tiéd a valódi?
Az én valóságom vagy a Tied igazi?
Vagy a szerelem szerinted csak egy döntés?
Döntés, hogy szeretsz, vagy nem
Szeretsz?
Döntés, hogy kiírsz magadból valakit vagy sem?
Hát. Tudod. Nem az.
És ha ezt nem érted, ...
ha ezt meg tudtad tenni, sose szerettél igazán.
Igen. Lehet új életet kezdeni.
De azt, aki vagy. Aki voltál.
Azt megtagadni, több, mint más útra lépni...

Hát. Elhatározásom nem segített. Feladtam. Elengedtem.
Hagyom, hogy szívem abban a tempóban haljon bele, vagy engedjen el Téged, ami az övé, amit a szívem diktál.
Már nem akarok se kétségbeesetten hinni.
Se bizonyítani.
Se újrakezdeni.
Se felejteni.
Már nem teszek fogadalmakat.
Már hagyom, hogy megérkezz a legváratlanabb pillanatban és távozz mikor a legjobban szükség lenne Rád.
Tépd el, amit el akarsz tépni.
Engedem, hogy távozz belőlem.
Engedem, hogy maradj bennem.
Nem harcolok már se Érted.
Se ellened.

Mert a szívem erősebb a Tiednél.
Szerelmem igazibb, mint hitted.
Te nem hittél bennem, vagy magadban, vagy bennünk úgy, ahogy az én szívem a döntésed, a döntésem ellenére még mindig szerelemmel hisz.
Ennél több bizonyíték sose kellett volna .... hogy igaziak lehessünk.
És nem egyszer. Hanem mindig."

KN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése