2016. október 17., hétfő

Majd meglátod...

Madonna: You'll see  


Azt hiszed, nem tudok a szerelmed nélkül élni. 
Majd meglátod. 
Azt hiszed, nem bírok ki még egy napot 
Azt hiszed, nincs semmim 
Ha te nem vagy mellettem 
Majd meglátod 
Valahogy, valahogyan   

Azt hiszed, többé nem fogok tudni nevetni 
Majd meglátod 
Azt hiszed, leromboltad a szerelembe vetett hitemet 
Azt hiszed, azok után, amit velem tettél 
Soha többé nem fogom meglelni a hazafelé vezető utat 
Majd meglátod
Így vagy úgy, de sikerülni fog  

Magamra maradtam
Nincs szükségem az égvilágon senkire
Tudom, hogy túl fogom élni
Tudom, hogy életben fogok maradni
Egyedül maradtam
Nincs most szükségem senkire
Ez most az én időm
Senki sem veheti el tőlem
Majd meglátod  

Azt hiszed, erős vagy, pedig gyenge vagy
Majd meglátod
Sokkal nagyobb erő kell ahhoz, hogy sírj, s beismerd a vereséget
Az igazság az én oldalamon áll
Melletted csak a csalárdság áll.
Majd meglátod  
Így vagy úgy, de sikerülni fog  

Magamra maradtam
Nincs szükségem az égvilágon senkire
Tudom, hogy túl fogom élni
Tudom, hogy életben fogok maradni
Egyedül fogok továbbmenni
Nincs most szükségem senkire
Ez most az én időm
Senki sem veheti el tőlem
Majd meglátod  

Majd meglátod…

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. hogy lehet egy pillanat alatt megszeretni egy zenét és egy énekesnőt, aki eddig nem sokra értékeltem? Így..
    https://www.youtube.com/watch?v=1Gd7CzieGB4

    VálaszTörlés