2016. augusztus 13., szombat

velem vagy nélküled

Mit gondoltam?
Mit akarok?
Kérdések, amikre igazából nem is tudok válaszolni...

Reggel mindig tiszta a fejem. Látom az egész helyzet abszurditását és totál megértem a  hallgatásodat, a közönyödet.
Aztán, ahogy napközben elkalandoznak a gondolataim és újra meg újra azon kapom magam, hogy már megint nálad vagyok, egyre jobban hiányzol. Egyre inkább azt érzem, hogy tennem kell valamit, valahogy jobb belátásra kell hogy térítselek.

Közben tényleg nem tudom mit akarok tőled. Végülis nem is tőled akarok valamit, hanem téged magad akarlak. Egyszerűen csak szeretném, ha része lennél az életemnek. Szeretném, ha magától értetődő lenne, hogy megtehetem, amit érzek. Nem akarok zavarban lenni az érzéseim miatt. Látni akarlak. Találkozni akarok veled. És ha látlak, ha találkozunk, meg akarlak ölelni, meg akarlak érinteni, hozzád akarok bújni. Mert ott az én helyem. Ezt érzem.
Nem akarok kínos csendet és három lépés távolságot, mert az nem én vagyok. Azok nem mi vagyunk...

De zaklatni sem akarlak, csak szeretném, ha néha hallhatnám a hangod, ha természetes lenne, hogy időnként találkozunk és mesélünk egymásnak az életünkről...

Nem lehetek veled, de nélküled sem akarok.
Barát? Szerető? Egyik sem és mindkettő. Olyan vagy, mintha egyetlen testben lennél minden férfi, akire valaha szükségem lehet.





4 megjegyzés:

  1. hasonló érzések .. csak nem ennyire közeli, és konkrét.. van amikor azon gondolkodom, hogy valahogy eljutok hozzá, egy keveset fogom a kezét és jövök.. fél nap oda az út, fél nap vissza..

    VálaszTörlés
  2. ja és az írás.. megint fantasztikus.. ilyenkor érzem, hogy ez a "lét" nem is én vagyok..én ez a cikk vagyok, a fizikai létem korlátoz, hogy ezt így leírjam.. köszönöm :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok blogot olvasgatok és sokszor már az erőt ad, hogy más is hasonló cipőben jár és helyettem fogalmazza meg, amit érzek.

      Törlés
  3. Erőt ad, a hasonló cipő.. igen.. érdekes, mentegetőzésnek, érezem, és mindig kis bűntudatom van, amikor valamilyen helyzetemre, állapotomra ezt megfogalmazom..
    ..de a nem vagyok egyedül, és ha valaki valami hasonlót érez mint én, meg is tudja fogalmazni, ez jó..

    VálaszTörlés