2010. június 2., szerda

első ....


Egy jó antrén sok múlik... és én mindig is szerettem, ha egy férfi kreatív módon kezdeményez... ha nem csak a sima leszólítós dumát dobja be, miután csikorogtak a kerekek...
Szerencsére sok jó antréban volt részem, bár tény, hogy kis százalékukból lett érdemi kapcsolat... Úgy gondoltam, ha az első randin nem mozdul bennem valami, akkor felesleges időt és energiát pazarolni a második randira...

Te meg jöttél, és ...

Először fel sem tűnt az autó, ami elsuhant mellettem.. fogalmam sincs hányadszor jöhettél velem szemben, mire gyanút fogtam... de amikor hátranéztem és láttam hogy befordulsz a kis utcába mögöttem, majd hamarosan feltűnsz a kereszteződésben előttem, gyanút fogtam. Ahogy újra elhaladtál mellettem önkéntelenül is mosolyra húzódott a szám és utánad néztem... ismét befordulás, ismét kikanyarodás előttem a kereszteződésnél...

Megálltál mellettem és elkérted a számomat. Majd' 13 éve ennek... fogalmam sem volt akkor, mekkora hatással lesz ez a találkozás az egész életemre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése